Aha raderade!


Raderade inlägget, bara för att det är ju min ide och ingen annan ska ta det jag skrev, blä jag hatar bloggar ibland avslöjar man kankse lite för mycket? Jag vet inte men så är det nog!

Nu ska jag iafall ta ett bad, städa lite och hoppa ner i myskläder =) det är ju trots allt söndag..
fick upp en bild nu på bloggen. en riktig mongobild.. haha!

Träffade bebisen idag, som förövrig nu heter Chasper, och inte charlie hehe, fast jag kallar honom för båda namnen och han är så liten o söt, det är ju ett under att jag vågar ta i honom så som jag gör! ba gosa ner mig i honom vill jag göra, nästan så man vill ha en liten bebis, eller inte, har sett hur jobbigt det kan vara !

Men så fort han låter så vill jag bara trösta lilla sötan, så snäll som jag är, skulle jag verkligen bli en bra morsa?
skulle jag bli för snäll? nej pff.. jag gillar att läxa upp barn, därav jag älskade att jobba på dagis!!

dem är underbar barn =) har faktiskt funderat på att plugga till "dagisfröken" ;P fröken fia det ni.. men jag vet inte ännu vad jag vill bli.. bara att jag vill hjälpa andra och finnas till hands!


Sitter och lyssnar på love song, på spofity.. sök på absolut love.. så hittar ni masssa




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0