Bajs!

Ge mig sol så solskenet själv kan bli glad?
jag blir sjukt depp när det är cp väder :(
hatar allt i denna lilla ruttna värld då!

Funderar på om jag ska cykla? i detta rusk.. eller lata mig med bussen..
bussen är ju lockande.. så jag vet faktiskt inte.. vet bara att jag förmodligen blir på mycket bättre humör när jag får jobba lite och kommer till jobbet :)

Är ledig i morgon sen jobbar jag lördag =) skönt.. Löne helg vad ska alla göra då? ut och inviga uteserveringarna? i detta rusk idiot väder :) Spara er till valborg, (jag hoppas på o få va lite ledig då) yeay! ser så ut nu iaf.. tror jag..


Hur som haver.. Kaffe är gott det vet ni väl att jag tycker.. Idag ska jag försöka tvinga min moster att hjälpa mig med mitt hår, funderar på ljusa slingor helt enkelt, och blir det åt helvete får jag lägga i mörkbrun färg och ba ha det så =) ska även sola idag kan ju inte blekna bort totalt!


igår köpte jag en assöt tröja på HM grå o vit randig, satt som korvskinn på mig.. men den va så söt..
och så ett doft ljus med mandel smak, kunde fan inte sluta lukta på det så var tvungen o köpa det!

kommer lukta gottigottgott i mitt rum!

men men skit på er alla glada, berätta va ni gör i helgen ist.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0