Blä blä!

allt har gått bra idag, tittade på en lägenhet idag, den var väl fin, säger inte så mycket mer om den.

Just nu är jag väldigt väldigt hängig och blä, vill bara krypa ner och sova men jag måste ju äta, men orkar inet ens gå till ica? så kankse går ner till min syster och äter och hälsar på lite snabbt, hon hade ju trots allt kyckling där!

jag vill inte bli sjuk *peppar peppar ta i trä* suck suck.. jobbar en lång dag till i morgon, sen blir det ner mot stan in till systemet osv.. osv.. lugn kväll, va jag ska göra vet jag inte.. vad jag orkar vet jag inte..


Känns som man inte hinner så mycket när man jobbar fasen, och sen om man börjar bli sjuk också..

måste ta det lugnt.. riktigt BUH på mig säger jag bara.. puhss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0