Blond Vs Brunett

Godkväll, vad är det som gör mig så himla trött? jag är helt borta på eftermiddagen, trött så sjukt trött, ögonlocken vill bara stänga sig och sova.. puckat eller hur?

Gick bra på jobbet, var snäll och hjälpte Ehandel en sväng, för första gången var jag där.. svinkallt btw, fryser nästan fortf.. vad är det för fel? det ska liksom inte komma snö nu, det ska komma 15 grader o skinande sol, träden ska väl typ bli gröna och blommorna ska blomma??.

Jag har gjort ett stort misstag, låtit min moster färga slingor i mitt bruna hår.. och sen tyckte hon att hon bara skulle smeta in skiten i håret lite titt som tätt överallt.. för det kunde ju bli jätte bra.. slingorna vi gjorde först är ganska bra.. men med att slänga in kleten i håret lite här o där, gjorde det fläckigt och äckligt! fult..
Så min stora tanke nu är, Blond eller Brunt? antingen måste jag slänga i en blond blekning, eller en brun färgning?
för så här kan jag inte ha det och så nästa lön får jag gå till frisören så får dem göra exakt som jag vill ha det!

Men då är frågan blond eller brunett? jag gillar mitt bruna, men vill ha något nytt.. blond.. ? vill ju ha mellanblond.. Jag är faktiskt väldigt söt och fin i brunt.. och så ser jag vuxen ut och blir tagen mer seriöst, än när jag är blond, för då är jag automatiskt trög och lätt att få omkull? tänk vad hårfärgen kan sätta fördomar hoss folk..
Men blond kankse ändå är jag, inte för att fördomarna folk har stämmer in, jag är verkligen inte lätt att få och jag är bara trög för att få mig själv och andra att skratta ibland ;) och okej jag är småtrög ibland men det är kul, orka vara super smart? jag kan faktiskt vara väldigt klok!

Åh jag får sova på saken och fixa skiten i morgon, I morgon kväll blir en lugn hemma kväll, med trevligt sällskap ser fram emot det. Hoppas morsan drar iväg också =)



två olika personer ju fan va coolt =) haha vad tycker ni då? komentera gärna =)


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johnny -Puma Silverback-

WOW, fan stanna i blont... Goddamn vad snyggt! :D Nästan, men bara NÄSTAN så jag låter dig träffa mig :)

2010-04-22 @ 20:06:27
URL: http://pumasilverback.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0