Bomb?

Jag blir nervös nu ska jag ner o hämta paketet, jag kan inte lista ut va det ska vara för något skit i den?
eller va det är ;S

Börjar funderar på att det kankse är en bomb? haha, eller har jag glömt något någonstans så någon skickar det till mig? nej? det kanske kommer från egypten? men inte fan gav vi ut vår adress till någon jävel där? HAHA!

aa eller så är det från dem vi träffade i egypten.. eller så vet jag faktiskt inte vad det är.. hallå? anyone?

Förövirg lyssnar jag på lasse stefans, jag gillar gamla godingar, hihi, åh va jag älskar svensk musik! schlager är riktigt bra då kommer man igång och nu nanne grönwall - kom o håll om mig haha. Men nu ska jag väl hämta bomben då! smäller jag så älskar jag er allehoppa =) nästan!




"Så håll om mig släpp inte taget om mig"

Hitta nyss en bra låt

Caj Karlsson – Håll om mig Den är värd att lyssna på.. den är fin!

bye bye då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0