Brunt är fint!

Hallåj, sitter med brun färg i håret nu :)
och jag har en lycko känsla, för jag passar verkligen i brunt, it's just me..
det är fint med brunt, verkligen fint faktiskt, brunt o långt hår.
kankse klippa av de tslitna håret nu och skaffa löshår? haha
jag som sparat för att slippa dras me löshår som alla andra Fj*llor!
men man kan faktiskt ha det så det inte är som fjortisfjollornas hår =)

Sen är det ju rätt otäckt att ha någon annans hår i huvudet.. blää
men jag skulle behöva haha!

Nu blir jag brun i håret, sen ska jag bli brun på kroppen då är det ju finast..

Men men ska strax skölja ur detta, fixa mig supersnabbt, sätta mig på hojen och cykla till jobbet..

känner mig stolt att jag fixat detta nu, allting går att lösa, så tänker jag hela tiden, Ingen panik det löser sig. ;)
förstår inte folk som typ skulle gallskrika/gråta av att missfärga sitt hår? det finns ju saker att göra åt saken!!

men iaf jag skriker om det är riktigt grönt i skallen, då skriker jag nog högt, för det går inte att lösa inan jag börjar jobba tyvärr, så be en bön t gud va!!

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0