C vitamin brus!

Jag gillar C vitamin brus, härligt och dricka det ibland, känns lite uppfriskande nästan.

Dricker det nu mumsigt, jag har gjort ordning köket igen duktiga fia pia plutt, strykt gardiner och satt upp i mitt vackra underbara stökiga rum, Nu ska jag bädda sängen slänga skräp, för att sedan Dammsuga!

Om jag klarar det så är jag mega duktig och så är det! Ringde till hon som ska visa oss lägenheten idag för att hon hade ringt morsan, men morsan vet ju inte hur man tankar på sin mobil där ute i skogen, så då fick jag ringa, visningen är framflyttad, Så nu måste jag sätta fart!

Har ju drömt om den där lägenhet, jag vet inte varför jag bara älskar att flytta och få nytt!
skulle kunna flytta runt runt runt hela tiden, som en riktigt ja va kallar man det ?!

Måste skynda BYE BYE

Kommentarer
Postat av: anka

Det heter taikon när man är uff :P

2010-04-14 @ 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0