Damn !

Godmorgon, jag har smått bråttom, sitter och dricker kaffe.. ska strax klä på mig och ba springa ner till ica och köpa brun hårfärg, kommer väl bli svart nästan så vitt är mitt hår upp till, damn jag förstört allt, jag hade så himla fin brun hårfärg verkligen.. it sucks, jag vill inte vara jätte mörk, jag vill vara brun.

Förstår inte ens va jag tänkte med när jag började bleka håret? jag tror inte jag tänkte alls.. haha


Aja, nu är det avklarat jag ska aldrig mer bleka håret själv. och jag ska aldrig mer vara blek blond.
nu blir jag brunett, sen får frisören hjälpa mig att bli den blonda färg jag vill ha ^^

Aja måste göra detta inan jobbet iafall.. sucks.. jobbar klockan tolv ;P

ikväll blir det öl med trevliga personer, hoppas på kanon väder..


Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0