Down to earth!

Justin bieber - down to earth!


Hallåj alla godingar :) Jag raderar alla inlägg för det kändes bra så, lägga allt bakom sig!
Så snart ska jag få ordning på designen, den ska bli somrig som den andra jag hade förra sommaren!

men det är svårt när man knappt har något tålamod att sitta med en massa koder ^^ men det är ändå kul att klura!
jag hade det ganska trevligt igår faktiskt, martini och poker och snusksnack a la familia =)

Ni som inte varit med en kväll i min familj kommer aldrig förstå varför jag blev så grov i munnen ^^
men var med en kväll med min släkt och ni kommer att förstå var jag fått allt ifrån ^^

Och jag skäms inte, man ska va "frispråkig" tråkigt att vara pryd! that's not me
Jag kan vara ordentlig men inte mer en så =) ^^

Förstår inte dem som sätter maten i halsen när man säger, men åh kuk! eller har du fått något nyp inatt?
haha that's so Volckevics family <3 släktnamnet låter bäst!

Men över till pappsen sida där är man lite mera pryd =) men humorn är på topp, därav har jag väl fått min sjuka humor av pappsen <3

Aja, nu har jag inte tid med er, ska fixam ig och ner på stan en snabbis tänkte jag, skönt o gå en runda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0