Duktiga fia!

Hörni, jag kommer hem idag efter jobbet och morsan frågar om vi ska dra utomlands på söndag? hallå?
Ja självklart sa jag, men ja man kanske itne riktigt kan ta allt så i sista minuten, men jag hade faktiskt lätt gått ner till stan och bokat en sista minuten, sagt till på jobbet och ba dragit, ska försöka peppa morsan nu som har en veckas semester, menar något kanske vi kan göra? skönt att komma bort bara.

har inte tänkt på de, men de pengar jag tjänar nu skulle jag nästan ba kunna åka uomlands varenda månad, eller ja varannan då? haha underbart eller? =)

Jag ser fram emot sommaren helt klart alltså, Jag och bäste vän har eller försöker få semester samtidigt sen drar vi dit vi känner för ! bara hon o jag, helt underbart, och inget ska hålla oss tillbaka om vi så skaffar kille eller bli tokkära i någon, inget kan skilja oss åt nu (A) aiight? ! inga bögar mellan oss HAHA !


nu gnäller fittkatten igen på mig, dags o sova tror jag, hmpf.. äta ostbågar o dricka upp groggen mumsig..
sova tidigt så man är utvilad jobbar ju faktiskt tidigt i morgon, men på kvällen blir det fest och utgång med roliga grabbar!


Varför kan jag inte ta åt mig av att någon är söt mot mig?
varför är jag den knepiga tokfian för?

varför är jag röksugen så fort jag dricker, varför önskar jag att jag inte jobbar imorggn haha

bye bye asholes

Kommentarer
Postat av: alexandra

nej fyfan... koppla av rejält ska vi ;) och inget emellan oss nu. Never ever fan...

2010-04-14 @ 20:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0