eld!

Burn like fire, nu mina gossar o nissar och flickor och allihoppa..
är det ju valborg, vi tänder en brasa? för att? bränna häxor.. så låt oss bränna alla bekymmer och besvär, släng det som varit i elden och le åt det.. Nu börjar sommaren 2010 och vi tar nya tag inte sant? =)

There is no turning back for us now!


Jag ska se en brasa, myspysigt, dricka cider, sjukt trött på öl, blä haha.. Cider och roligheter!



ni ser ju även att jag blivit blondare i håret? =) nu har jag en mörkblond färg i till
så det är inte så där ljust som på bilden :) men det e schnyyyggt..

Men nu måste jag göra mig snygg, sedan cykla till jobbet och jobba järnet.. Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0