ett brev ?

fick i brevlådan idag att jag har ett eller ja något att hämta på Ica, ett brev som är för stort för att få ner i brevlådan min. Lite skumt? för jag har inte beställt något, inte mamma heller? is it a suprice? is it you :O
Jag blir nervös, jag undrar så va detta är så ska springa ner snart och hämta det.

Dricker kaffe och försöker bli pigg, för väl upp o hoppa lite, göra situps och träna rumpan ;D
Usch jag bara gäspar fast jag sovit så bra ändå.. skumt va?


Angående mitt hår, jag blir ju nästan depp när ajg tittar i spegeln, det är både brunt grått grönt ljust och dustigt.. nästan aa tråkigt helt enkelt, men på ett sätt nästan fint också. Skulle ha blekt det igår men min cpmongolid till moster har stora problem att hjälpa mig ibland. Så det sket sig, Så jag funderar på att gå till frisören, bara det att det kostar mig cirka 2000 kr.. kul? verkligen inte, det suger så jävla hårt.. VAD SKA JAG GÖRA JAG VILL HA EN FIN FÄRG I MITT HÅR! help me?

snart lägger jag i en mjuk o brun färg, får inte så mycket lön denna månad så.. vet inte om jag har råd att punga ut med 2000 kr till mitt jävla hår, (galen och arg) haha.


aja hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0