Glader påsker!

Hoppas ni har haft en bra påsk, det har ändå jag trots allt :)

Firade i fredags med martini och moster och morsan mfl..
blev poker och alla roliga kortspel =D hih
Och igår Firade jag hoss pappsen min eller Ja farmor..
hade skicklig tur på lotter, så ska väl lösa i det idag =)
förövrig hade jag lite party här hemma, trevligt :)
sen blev det fest och det var  mera trevligt, med riktigt hemma fest..
det slutade på stan iafall ^^

haha!

Idag vet jag inte varför jag vaknar tidigt, iofs blev ej så sent igår..
ska städa nu, hänga tvätt duscha fixa mig, käka pizza..
åka med mor och titta på cykel och lite grejer =)

börja cykla till jobbet, asbra träning också! =)

Puss på det ikväll vill jag ha myskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0