Goden natten

Sandi Thom – I Wish I Was A Punk Rocker (With Flowers In My Hair)


denna låt avslutar jag dagen med :) bra låt!

För övrigt, är jag smått irreterad på mitt röriga liv, inte på mig själv utan på att jag rör till det med människor i mitt liv, en stor nackdel med singelivet, sen har jag kommit på att kärlek verkligen inte kommer lätt.
Jag får nog börja acceptera att det förmodligen dröjer ett tag inan den kommer, ena stunden vill jag ha andra vill jag bara vara för mig själv. känner så väl igen mig i detta, jag hatar detta förvirrande singeliv!

Man kan inte direkt leva utan er killar, men man kan ibland fan inte leva med er heller!
fast vissa av er är ju faktiskt söta, men jag i min livs situation är bara söt och korkad tror jag..

nää i själva verket kankse jag är rädd? det är iofs inte så konstigt!
Men jag hatar iafall singelivet, men det betyder inte att jag inte gillar att vara för mig själv så att säga!

MEN SLUTPRATAT FÖR MIG!
i morgon ska jag och A ta semster sörrenini.. tillsammans  hihi då ska vi åka på äventyr!


Bye bye

"Take care of the one you love
cause love don't come easy"

godennatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0