Godkväll!

Gutten murgen eller godnatt menade jag.

Det börjar bli sjukt ensamt här hemma, och int har jag städat heller för den delen, eller jo köket =D dutti va?
tänkte vakna skapligt i morgon och damsuga rummet osv.. tror ni ajg lyckas? jag fastnar oftast framför dumburken. dah!

Dricka lite cola nu och sen ringa ett samtal.. sen blir det nog sova, bra att man somnar tidigt och sover ganska bra iafall :)

Har haft en bra dag på jobbet idag, idag fick jag nämnligen testa på spelet lite, spelhörnan alltså..
det låter intressant, hoppas jag får vara där lite mera (A) Det är roligt ju!


Förövrigt börjar saker och ting klarna för mig i min skalle nu :)

ska mata katterna med tonfisk nu, och sen bumsa ner i sängen, lite ensamt men så är det ibland..
man kan inte alltid få ha någon vid sin sida.. har ju katterna iafall =)

hihi.. Ge mig sommar nu me happy ;D

Puss på er, ni får gärna komentera mina små få läsare? ;D do iiit ..



smile bitch tears wont make it better.


Har tagit semester för första gången i mitt liv också ju
gud vad jag känner mig vuxen nu :O vuxenpoäng till mig ^^
Men nu väntar flera dagars jobb =)


Kommentarer
Postat av: Evelyn

Anal klåda :-) hehe

2010-04-13 @ 23:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0