Godmorgon :)

Don't let go to my love, Can I get to your soul can I get to you (8)

Dricker kaffe, är uppe skapligt idag bara för att jag ska ner på stan och fixa lite tänkte jag, Både köpa hårfärg och lite andra saker samt få ordning på försäkringskassans papper, dem ringde mig igår, och jag har tydligen gjort lite fel fast jag gick ner och fick hjälp av dem själva? Lite irreterad jag blir, men hur som helst har mitt läkarintyg gått igenom Jag var för sjuk för att söka jobb! helt enkelt, usch vill inte ens tänka tillbaka hur sjuk jag varit, jag är bara så stolt över mig själv att jag tog mig igenom det och nu sitter här med ett leende på läpparna, men självklart tar det på en när man alltid är den som har otur, jag tänker ibland vad kommer här näst? :(
och lite smådepp börjar jag faktiskt bli, börjar bli ganska trött på livet ibland! men ni skulle förstå mig om ni visste vad man varit med om.


Inge kul att gå ner själv på stan, men ibland får man nog göra det om inte någon är sugen? ska fråga några..
annars måste jag nog sätta fart nu... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0