in a poam

Det känns som att det var en evighet sen du var brevid
tiden har fort rasat förbi, så fort så jag glömde att det en gång var vi
men jag fastnar i vissa stunder och tänker tillbaka på då
Det gick så fort, det gick så snabbt, plötsligt var du inte där
Jag förundas min egna styrka att gå vidare med ett leende
trots det jobbiga eländet av att sakna någon så som jag gjort
Plötsligt stod jag själv kvar, tyckte mig inte finna några bra svar
och även om jag saknar tiden då det var du o jag
så vet jag så väl att jag är starkare nu kanske starkare än du?
Och jag vet alla fel du gjorde mot mig eller jag mot dig
och jag vet att jag var fel för dig, eller du fel för mig
trots det lyckades vi älska varandra ändå
och finna vackra stunder
stunder som blir till minnen..

Jag titta ner och sucka, jag kan fastna i en tanke om dig
men det är för att jag saknar någon som blev min bäste vän
samtidigt kan jag se framåt, och längta tills jag blir kär igen
kär i någon, kanske inte bättre, men bättre för mig
Jag kan se mig själv lycklig med någon annan
jag kommer bli pussad av någon annan i min panna
någon kommer hålla om mig om nätterna och göra mig glad
någon kommer få mig att lätta från jorden, göra mig knäsvag
...


blablabla.. orkaha / fia pia plutt..

men sant.. jag tänker tillbaka samtidigt som jag tänker framåt..

mitt liv är lite rörigt ibland, spec med känslor och tankar
jag är grym expert på att tänka för mycket!

Men jag mår bra, det är det jag vill komma fram till idag haha :P bra psykiskt
men nu dåligt fysiskt suck

aja telefonen väntar bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0