Jag hatar

Folk som tror dem är något för att dem bor i city?

träffa en sådan fjolla igår, så det var ju tur att man inte blev mera arg..
men det är så kul att knäcka dem med en liten vit lögn om att
man har något bättre än dem (fast man inte har det) haha deras miner ba wow :O
men orka jiddra om det med en liten pojk!

Död åt alla FÖR snobbiga jävlar som tror att dem är bättre än andra
för att dem föddes med en silversked i munnen eller liknande.
dem vet inte vad kämpa är, dem vet inte vad en krona kan vara värd.
fan pfffs.. fast finns snobbiga (rika människor) som är väldigt snälla och jämnställda
dem gillar vi!! men inte egoisarna!

hade kul igår men var lite seg, blir så när man jobbar antar jag
eller så har jag nog tröttnat på att festa helt enkelt.. bläh!
men kan ju inte sitta still heller so that's a problem..

Hade bästa drömmen i natt också, kan det inte bli så?


Jag hatar också söndagar, dem är mest ensamma,  nu drar jag snart o jobbar bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0