Jobb hela veckan!

Nu jobbar man till på lördag, så nästan hela veckan.. söndag är ledig skööööönt säger jag bara =)
blir lite party på lördagen där :) eller lite jag ska fan passa på och festa mycket, har ju kommit på att
det finns inge tråkigare än att festa och jobba dagen efter, fiaplutten kan ju inte släppa loss riktigt.

Suck säger jag också, jag tror jag börjar gå in i väggen eller något.
vill inte prata med folk, orkar inte vara social, vet inte vad? vill bara skaka av alla nya personer i mitt liv och vara för mig själv, ibland blir det bara för mycket press på än.. folk hit o dit.. suck säger jag..Har ni någon gång känt den känslan? eller är jag kokobello? :/


jag har iafall städa lite granna, är sjukt trött nu, men ska dricka upp kaffet städa lite till..
sen får fan någon underhålla mig jag kommer nog somna?  SUCK.. kom hit och håll mig vaken?


fixa mitt rum nu jao, bajs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0