Jobb Party i kväll!

Nu ska jag snart bara klä på mig och sen hoppa på cykeln och cykla sagta till jobbet.. suck.. jag vill inte jag är så trött suck, blev iaf lite senare än va jag tänkte mig igår.

Det var iafall trevligt,  drack två öl någon shot och prata skit, trevligt med lite sällskap en fredagskväll sådär!

Det sluta med att jag skicka hem alla och gick och la mig, skönt eller hur?


Ikväll är det inflyttningsfest, men om jag ska vara helt ärlig så känner jag inte för det..
jag tror jag ska hem och sova middag ett tag, så jävla trött och inte alls sugen på något..

jag undrar varför jag tappat sugen? gillar jag någon mister x?
eller är jag trött på att få en massa konstiga mobil nummer i telefonen?
Kanske blir för mycket när folk verkligen börjar visa sitt intresse?

Jag kanske vill vara för mig själv eller hur?

Usch, sugen är borta, jag hoppas jag hittar det under dagen
har ju vin och öl till ikväll ;D thih


bbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0