Memories!

sov gott och dröm sött
puss på munnen godnatt
håll om mig, vi somnar..sover..
vaknar upp pussar på dig
du vaknar och pussar mig
vi kramas och gosas
njuter av varandra
sovit gott? ja alltid med dig


Godkväll och Godnatt.. haft en riktig myskväll ungefär, nu är jag dödstrött och ska krasha i sängen..
så himla trött, ska upp skapligt och simma i morgon. skönt hoppas jag blir pigg efter det.

Någon som vill hitta på något i morgon, jag är ledig =)


Visste ni? att när jag ligger ner i soffan/sängen ser tv eller vilar.. så rör jag min ena fot konstant eller ja tårna vickar jag på.. skapligt irreterande tycker folk, skönt tycker jag :) Hatar när jag måste försöka ligga still me fossingarna.. haha


men godnatt på er en dag i morogn också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0