Mycket nu?!

Godkväll och Godnatt!

Det känns som det är mycket att göra, och nu när jag jobbar varenda dag så hinner jag ju knappt, hehe!
är ledig halva fredagen iafall, då hinner jag gå ner på stan hoppas jag, fixa in papper som ska in och så måste jag shoppa något nytt, behöver bara något, känner att det var för länge sen jag shoppade något, två veckor sen, och då har jag ju varit duktig eller hur? :)

Nu plinga micron nu är min snabbmat klar, gott med kyckling i örtagårdsås, kommer bli dödstrött efter jag ätit tror jag, då ska jag bumsa ner i sängen, men fan det är så tråkigt att vara själv! Kom och gör mig sällis någon?
inte för att jag kommer vara så jätte social, lär nog bara somna direkt! så det sket sig ju!

Har inte så mycekt att säga mer en att jag känner mig så övertrött, är det för man jobbar eller?
jag menar jag sover jätte bra och ordentligt och allt? konstigt!


Men jag är ju wierd som ni säkert har märkt.


Puss på det Godnatt en lång dag på jobbet i morgon  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0