Nej öronklåda!

Kan man ha något som heter öronklåda? det kliade enormt mycket i ena mitt öra, fast nu gör det inte det längre som tur är :) När jag var liten var jag ett riktigt öronbarn, ba så ni vet!
Och nu kom jag ihåg vad jag drömde i natt, nästan pinsamt, tog hål i örat av någon konstig anledning.. Sen köpte jag en jätte jätte litet smycke som var lik en "snopp" haha don't ask me why? och den skulle man ha någonstans där jag inte har någon piercing iafall!


Dagens låt är iafall Lars Winnerbäck – Jag får liksom ingen ordning !

Den låten var riktigt bra ;D mohaha.

sitter och dricker kaffe, jag ska röja upp lite fort i mitt rum nu, sen äta frukost, fixa mig, ner och köpa någon snabb mat, sen ska jag och morsan titta på lägenhet inan jag börjar jobba. =)

Hoppas ni får en bra dag i detta solsken, jag vet att jag är iaf glad :)

adadsadas

Har tatt fram kepsen, bör dock köpa en ny hm! haha


Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: amme

vad fin din blogg är nu gumman! väldigt bra! gillart <3

2010-04-14 @ 16:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0