Never wanna se myself cry ;)

Oh ja :)

Jag är så extremt glad över att vara ensam hemma över helgen, och nu alla helger fram till vintern igen =)
är det inte underbart? :) ba jobbigt o hålla efter allt själv =)

Ikväll blir det att öla lite, jag ska nog hålla mig till min älskade öl, kört på vin och skit tidigare.. vill nog aldrig mera ha den förra helgen, jag gillar absolut inte minnesluckor, diggar inte att säga dagen efter vad hände? och vad gjorde jag ute på mc donalds? Och vilka är alla som smsar mig? hahaha asg nej det vill jag inte veta, tur att de finns taxi!!

Väntar på min platta nu, försöker fixa låtar ska bränna skiva och sätta på i stora stereon, sen börja fixa mig och vänta på sötnosarna ska komma hit :) vill inte vara själv.. Sen blir det inflyttningfest, eventuellt utgång =)

Hoppas på en bra kväll, och det är tillräckligt varmt så jag inviger mina sommar party skor =) svarta glittriga med högklack =) vanliga vafan heter dem ? aah whatever..

:) wiiiehihih.. GLAD PÅSK :)

söööötan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0