Pa pa pa poker face!

Godmorgon :) nej jag är inte så farligt bakis, faktiskt bara seg, var sådär roligt lagom full igår som jag gillar!

Blev lite sent vi kom iväg eftersom att jag klantfia somnade dirr efter jobbet, suck på det..
tillslut var vi på festen iafall haha, men då hade jag dock glömt planboken hemma och det var ju rätt kul där
och ju mer tiden gick så vette fan va jag gjorde, dem andra drog ut tror jag? men jag drog hem =) HAHA!

Det är som alexandra säger, vad är det med dig fia du verkar så nere när du dricker? eller depp?
Ja konstigt? jag har tröttnat på att dricka, det blir för mycket ibland, dricka kan jag men jag ibland så orkar jag inte möta människor alltså Festa, orkar inte se människor, orkar inte träffa nya heller. Tycker det är jobbigt ibland, ibland blir det bara för mycket och jag vill bara vara för mig själv med nära och kära! Sån period har jag nu, jag hoppas det vänder nu mot sommaren :) För ibland vill jag bara slänga min telefon i väggen för att jag orkar inte med folk helt ärligt så är det ganska jobbigt, men jag har ju mig själv att skylla så att säga.
jag tycker att det finns bättre och roligare saker man kan göra, Som att grilla, ha tjejkväll, ha filmkväll?
gå ut och äta? gå på bio? hitta på saker.. har jag inte rätt? =)

Btw, så ska jag ta och kolla upp Visfestivalen som är samma vecka vi har tatt semester..  :)
ryktas om att det ska vara kanon bra.. är ni på eller?


Nee nu måste jag göra mig snygg, ska käka pizza!

bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0