phone home haha

Sitter och här et rösten i mitt huvud och skrattar för mig själv. PHONE HOME!!.. haha sen tänker jag på alex och hur mycket hon skulle skratta med mig just nu. Det är bara vi som förstår sig på varandras huvud och cp tankar!

hur som helst då.. jobbat fy va jobbigt det var att cykla måste jag säga, skämmer hellre bort mig med bussen (A)

nu ska jag snart ta ett bad, raka bena och ha mig, kan ju inte vara lurvig i strumpbyxor dah* ;) HAH!
hm sen måste man fixa naglarna, kanske fixa brännan också.. och där emellen äta inan jag öppnar en öl..
eller ska man tjuvstarta med en öl? vinaren tar jag senare iafall :)

satsar på att bli snurrigt glad ikväll, nu är det min tur att vara full som en apa!

bara ett problem som återstår va ska man ha på sig, har ju inte shoppat något direkt.. vilket är bra.. eftersom jag faktiskt har massa kläder.. som bara ligger där vill inte ha dem längre haha!

men jag kanske börjar med att ta en powernap (A) stabilt ju!

Inflyttningsfest hos en workbody och sen vidare.. vettefan om man pallar krogen. rätt uttjatat!
samma visa varje gång för mig och alex.. och ni vill inte veta va det är för visa.. rumpnyp!!!

haha asg ;D KATJIIING !

ses i dimman ikväll :) Puss på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0