Shulululu!

Nu vakna jag med en jobbig lite känsla, dödstrött och så slog det mig, att jag snart är gammal!
och att jag är ensam? och hur länge ska jag vara det? kommer jag hitta någon? whoooot!

määhpp.. säger jag på det.. måste hitta mina hörlurar nu, de gamla, såg dem tidigare i veckan men nej nu är dem borta igen, sen måste jag väcka gamla gäddan som sover brevid, A-a-a manda!

får jag aldrig sova själv? jag kommer ju bli beroende av att sova med någon nu..
hur ska det gå när jag blir själv på fredag, en hel vecka ju!


jag gillar inte att vara ensam, men jag gillar inte o vara med någon jag inte gillar heller.
för jag har jävligt svårt att gilla någon? dah, haha cp liv! någon jag gillar komma till mig tack?

haha aah jag tror jag sover ännu.. måste vakna nu =)


Pussen då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0