självklart!

Jag har en ny cykel nu, testade den igår , helt underbar saknar ba reflex, ska klaga !
haha asg.. Sitter och dricker kaffe som vanligt, hihi..

Ska snart sätta fart.. åker med hojen elva härifrån och börjar klockan tolv idag =)
Så skönt att jag äntligen får cykla igen, finns inge bättre än att cykla och röra på sig faktiskt..
och i morgon ska vi simma och köpa simmkort, då tränar man hela kroppen och tro det eller ej
min kropp må va smal men otränad, så jag behöver det, jag vill ha muskler och fastare kropp
inte gå ner i vikt så skit på er.  Vill iofs styrketräna för det är något jag behöver.. Men själv? nej!


så skit på er allehoppa tycker jag, jag längtar till nästa vecka då är jag hemma en hel vecka själv :) eventuellt!

mysigt värre ju =) Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0