Sjukt sugen på att Plugga!

Godmorgon gott folk!
Jag är så sjukt sugen på att plugga, visa att jag faktiskt gillar att plugga och kan, jag kan bara inte rå för att jag varlite skoltrött och hamna i en konstig skola som gjorde att man inte ville plugga mera ^^ men jag är nöjd med mina betyg jag åstadkommit, nu vill jag plugga upp dem och sen plugga vidare, jag vill nog bli något stort..

Men jag vet inte vad det är ju bara en känsla jag har, att jag vill bli något, plugga till något stort!

Igår var riktigt kul, fanns en massa öl där, nu är jag nästan trött på öl, sur söt fruktig bärsk... faktiskt en jätte mörk öl som jag hellde ut för den var inte alls god blä, men sen bjöds det ju på den ölen vi gillade mest ^^
det var iafall jätte trevligt med jobbet, och mycket skratt och sådant ^^ god mat också!

Endel drog vidare ut, men jag kände inte för det faktiskt plus att jag inte hade planboken med mig som vanligt, men det hade väl gott o fixat på något vis... var rätt trött av all öl.. ^^

Fanns en Nyfors öl där, den var inte så god, jag tyckte det lukta ägg haha ! vi satt ju o gissade va ölen var..

Men hur som haver, ( känner att jag måste säga så i alla inlägg ) ser jag fram emot valborg, tror de kommer bli riktigt kul och mysigt!


Puss från Fia ia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0