Söndagsmys!

Jag har gjort mycket idag känns det som iaf..
Varit och tittat på cykel, fann samma som jag köpte förra året, asbillig och bra.. men hade min två veckor o så blev den stulen dirr.. Men jag ska köpa en till och låsa in den säkert!

men det Gör jag i morgon, ska börja cykla till jobbet nu =) spar man pengar också hih!
sen har jag handlat lite mat och grejer, Så nu ska jag inte laga mat, för jag tog en panpizza (lat)
men jag ska röja upp på mitt rum, tända goda doftljus och hälla upp gosaker.. och moffa!
se om någon vill komma över och göra mig sällskap, ikväll är det ju ballar av stål och wipeout MÅSTE SES!!

MYYYYS ska det bli i mitt rum nu, sen ska jag tvätta kanske, köpte sköljmedel som lukta riktigt gott!
mmh, finns inge bättre än gott luktande kläder.. när dem är nytvättade iaf..

Aja måste äta klart och röja, ska väl hinna duscha kanske också.. klockan tickar iväg.. tiktok
hahah

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0