Suck stort jävla suck!

Jag har spenderat mitt fredagskväll med att förstöra mitt fina hår!

nu är det gultvitt upptill och guld orange på långa håret.. och typ brunt på topparn sexigt va? haha tror iaf det e så, orakr inte föna det nu o titta..

Jag har nog bestämt mig nu, jag vill inte ens bli blek blond så varför håller jag på o bleker? haha
brist på annat att göra? iafall det kliar o sticks i huvudet för medlet är så starkt och håret blir så slitet..

så i morgon om detta hår inte är så bra så jag kan gå ut och festa i det.. (troligtvist inte) då lägger jag i en rödbrun färg, sen får jag tamejfan ha den färgen och när jag får råd sen gå till frisören och fixa den jävla färgen jag vill ha. vet ju exakt va jag vill ha, jag vill ha mörkblond/mellanblond.. me ljusa o mörka slingor i.. asså svårt of örklara.. jag vill aldrig mer ha blekblond iafall, för jag hatar o bleka mitt jävla hår!


SÅ TYPISKT MIG VILL STRYPA KATTEN ELLER NÅGOT!!


la mig iaf i ett mysigt bad varmt o skönt, nu ska jag äta crunchy.. kankse dricka te.. och sova.. gott.. ska jobba i morgon sen blir det utgång.. hehe fullt ös!


Puss på det va! och godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0