Sunshine



Oh I've been traveling on this road for to long
just trying to find my way back home
the old me is dead and gone, dead and gone.


Godmorgon allesammans, lyckades få upp en bild blev ju genast mycket roligare :)
Somnade skapligt igår det är skönt, viktigt att sova, trots att jag kände mig så enormt ensam igår haha.
Men jag överlevde såklart, och idag vaknar man upp och ser blå himmel genom persienerna!
kan det bli bättre? svar Ja om det är varmt, för då ska jag sola lite på ballkongen!
sen ska jag fylla i papper och ner och lämna på Ams igen, sedan blir det bussen till jobbet..
för att cykeln står kvar på jobbet, så jag får cykla hem senare, jobbar kort pass idag bara tre timmar
men med lite Ob ;)

Färgade ju mitt hår igår, blev inte sån stor skillnad, kanske en ytterst liten skillnad, men håret e ju betydligt mycket lenare och skönare nu (A) haha

nu blir det kaffe, sen får jag väl sätta fart =)

Bye bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0