Sweet movie!

Blev väckt exakt fyra min över åtta igen, jag orkar inte detta, hädan efter ska jag stänga av min telefon. Jag behöver sova åtminstonde till nio som jag brukar göra när jag är ledig!

Dricker kaffe nu kunde inte somna om, kankse lika bra, ska ner på stan och göra av med lite pengar, inte alls mycket eftersom jag inte har något, väntar på försäkringspengar! Kommer väl snart hoppas jag.

Tittade på Hm, finns så mycket jag vill ha, som den söta toppen jag köpte här om dagen finns i fler färger.
sen har jag blivit storm förjtust i blommigt, jag älskar det, blommigt är så somrigt så fint! so ME!

Vill att A kommer hit med min kamera snart så jag kan fixa min frisyr och ta kort och se om det verkligen är så tokigt, i spegeln ser det väl ut sådär.. ser ut som någon slippat mitt hår? hahaha eller inbillar jag mig för att jag inte är van? eller ska jag lägga i en blekning eller va ska jag göra.. hade jag haft råd nu hade jag gått till frisören, vet inte om jag vågar festa i detta i morgon.. :P fast det är lite guld som jag vill ha!

En parfym måste jag skaffa också, mina har tatt slut.. helt å hållet.. cp!

bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0