Tandläkaren på valborg?

Kors i taket, ska till tandläkaren, börjar elva ju, kunde fått sov morgon,
ska snart bara hoppa i kläderna och gå ner, hoppas på fint o skönt väder.. jeansjackan åker nog på..
ska kolla på Smhi.se ;D

Dricker kaffe som vanlig ordning, men idag blidde det turkiskt, morsan som bryggt i morse vid sju typ..
slut på zoegas kanske.

Jag ska till tandläkaren nu vid nio.. kolla på en modell av mina tänder, hur det skulle se ut om jag slippade mina tänder raka ;D nice va? var något cp ryck jag fick, fast jagär nöjd med mina tänder hur som helst.... om jag kunde skulle jag operara en lite längre överläpp, för min är kort haha :$ hahaha asg! vem vet kanske silikon i läpparna hjälper? HAHA no way!

Jag är den jag är och jag kan inte göra så mycket mer en att ändra små saker, men jag trivs med mig själv och bajsa på dig om du har något att säga till om. Jag ska inte bry mig men det är inte alltid lätt att blunda åt hårda ord, men det är väl avensjuka, avensjuka över att det strålar något om mig som andra saknar ^^ utstrålning, en insida som gör utsidan! punkt slut fuckers!

Vill ha, och vill ge kärlek...för jag har mycket att ge.. och mycket vill jag ta ^^
vill ha ren glädje, ren kärlek, inga tvekan inga tvivel.. bara kärlek bara glädje..
tillithet, jag vill ha något som visar mig tillit jag vill ha någon som accepterar mig för den jag är
och inte den jag borde vara, jag vill ha någon som låter mig vara den jag är
någon som inte ändrar min personlighet, någon som låter mig vara just jag..
och älskar mig för att jag är just jag och ingen annan, jag behöver inte någon som klagar
klagar på att jag är just den jag är, jag behöver någon som respekterar mig..
någon som gör mig stark och inte osäker, någon som får mig glad och inte ledsen..

så är det, tänkas va fel man haft förut..


men jalla kebab måste dra hejdå =)
kommer sen förjävlig ut idag men det är bara gilla läget =) eller dra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0