Without you!

Sitter och proppar i mig tre goda stora mackor med mjukost me smak av rökor o champinjon på gott va?
aah jag ska äta mycket nu, har ju börjat med att simma nu, blir i morgon igen eller på torsdag.. =)
så om man kombinerar mycket mat och motion kankse man lyckas lägga på sig? =) would be awsome!

slipper man höra idioter klaga på att man är så smal, fan get a life, hatar folk som klagar idiotjävlar!
i själva verket är ni nog avundsjuka. Men det är faktiskt jobbigt jag har mått dåligt av att folk påpekar att jag är smal när jag inget kan göra åt saken direkt :( äter ju allt o nyttigt, äter ju stora lass med mat, det vet ju alla som sett mig äta? men inget händer med min amazing body.. den förblir slank och tunn..

jag har iafall fått tillbaka kilorna jag tappa när jag var sjuk, rumpan börjar komma och magen börjar visa att den faktiskt har lite hullidull som knappt syns men iafall, förstår inte hur min mage kan vara så platt.. och aldrig bli fet? me tanke på va jag äter o stoppar i mig? haha asg!

Ja hur som haver, så ska man inte bry sig om vad folk tycker, men ibland är det svårt att låta bli när till o med någon nära har börja klaga, thought you loved me no matter what? huh, bullshit!

ne ska trycka i mig sista mackan, sen cykla iväg =D Puss på erå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0