Working on me ;D

Ska strax iväg till vattenpalatset och simma några längder, underbar träning ju, det behöver min kropp, ska försöka göra det nu två gånger i veckan =) Jag älskar att simma så!

Visste ni att jag tagit guld i ryggsim? =) Jo så att så trög är jag ju inte ^^
och ni visste väl inte att jag kom på 12 plats på ungdoms (sm) eller va fan det heter uppe i umeå
när jag spelade minigolf?  hade kommit vidare om jag blivit på 11e plats..

Visste ni att jag kom andra plats på landkamps match mellan norge och sverige i Oslo? på EB utebanor också minigolf !

Sen vet jag inte riktigt mera, det är dem stora matcherna jag minns, sen tävlade jag ensam i min grupp i minigolf så jag kom oftast etta och vann =)

Men mest stolt är jag över guldet jag tog i ryggsim =)

Funderar på att börja spela minigolf igen, jag tycker det är skitkul, särskilt om man förstår att det inte bara är att slå till bollen och hoppas på att få den i kopp, det är mycket teknik bakom och man ska ha rätt boll med rätt stuts, och så finns det knep att göra så den stutsar in mitt i kopp.

jag började även träna EB banor, det är speciella banor, där man ska ha spik eller tvåor endast.. alltså enklare banor med mer knep för att få i dem i kopp.. Dem var riktig roliga, finns i munktell och jag tror om dem inte tagit bort dem i fröslunda, trey them!

Men nu måste jag skynda mig, ska njuta i solen idag också hör av er =) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0