you make me hate sex!

Hate S3X - radio Edit'  - den e skön :) (8)

Godmorgon förresten :)
Jag har sovit bra som vanligt ungefär, och äntligen har jag fått skön sovmorgon, det gillar jag, sitter och funderar på om jag ska lata mig med bussen till jobbet eller cykeln, tar jag bussen så hinner jag kankse in på försäkringskassan, fast vet inte hur kallt är det ute? ;P skinande sol iaf!

Jag är lite lat, men det är för att jag är förkyld, vill inte ha det värre med att anstränga mig..
Nu ska jag iafall göra toast så in åt helvetes gott, sen kaffe eller te på det :)

sen är det väl bara sätta fart eller vad säger ni?

vad händer vecka 27? visste ni att jag föddes 7/7 och då måste det väl också varit v27? eller? massa sjuor men inte fan har jag fått tur i mitt liv för det? haha!

Nåja, sug min tå era muppon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0