Billionare!

Godmorgon. solen skiner inte så jag ska ringa och skälla på S, det är hans fel faktiskt.
haha fast solen skulle titta fram nu efter tolv, så får la hoppas att den gör det tills dess
ska jag faktiskt tvätta och äta frukost hade jag tänkt. Men jag fastnar bara bakom dumburken..
tittade bilder från mobilen, lite besviken på att den är precis som min gamla var, man måste öppna en bild i taget för att se bilderna, även om man har miniaktyr på så ser man inte bilderna. Hur får jag bort det? jag ska nog anlita en data expert..

Jag börjar bli sugen på att shoppa fast ändå inte, håller mig till semestern.. hehe.. Men tvätta måste jag göra nu när jag inte kan shoppa nytt. Känns som jag shoppar nytt istället för att tvätta.

VET NI VAD? det är en vecka kvar tills jag fyller, världens bästa kräfta är jag (H) haha erkänn?


Dear diary

"Jag är rädd för "kärlek men ändå inte , varför skulle jag inte våga chansa när chansen väl ges?
 när jag vågade förut så fruktansvärt lätt förut? Jag antar att man märker när man är redo! vill inte ha det
som sist, jag blev nedtryckt och mådde för det mesta bara dåligt. tänk om jag träffar någon som är lika dum
och som utnyttjar mig sådär igen? Iofs gjorde den processen mig mycket starkare.. Men jag säger som jag sa förut
kärlek vad fan är det..? :O

Go and hang yourself ;) haha


BAJS i stjärten haha hehe hoho Hej o hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0