Bror 18!

Gah, brorsan blir redan 18 år, det går för fort tiden alltså, och jag önskar så att Lotta kunde vara här och få fira dig, jag tror hon kommer vara här bland oss ändå, hon kommer finnas där bland oss när vi fikar och sjunger för dig. Det är så sorgligt! Men Bror blir stor nu, myndig.. stackars pappa som har så stora barn nu :( haha fast han har hundarna kvar.

Jag tänker så nästan varenda dag tänker jag på att jag vill åka ut till minneslunden och bara sitta där och prata med min låtsasmamma, jag vet att hon hör mig jag vet att hon lyssnar, hon har sagt det till mig till och med. Skulle bara vilja sitta där och gråta för mig själv och få ut allting, Och hur många gånger har jag inte skrivit att jag vill åka dit? Många.. men har aldrig varit där, vill vara där med någon jag känner mig trygg i som, förstår varför jag kommer bryta ihop som en liten sparv.
Det är sjukt jobbigt, och vi dras med det varenda dag. jag tänker tillbaka på när allt hände, hur jag kunde vakna upp i sömnen och gråta och skaka och vara livrädd. Men jag hade ingen att vända mig till, ingen jag kände mig trygg i, ingen som jag visste förstod. Tyvärr så är det sanningen. När jag grät, grät jag för mig själv, och när jag drack var enda gången jag kunde gråta inför andra, tyvärr så är det så också. Kände att ingen någonsin förstod, inte ens min egna "pojkvän" vid den tiden. Då är det ganska illa eller hur haha..




Snart är jag nog redo att åka dit.. saknar henna så förbaskat mycket, går inte en dag utan att jag tänker på henne
hon var som en extra mamma, fanns alltid där, nu är det helt tomt :*(!

men jag älskar henne, och jag älskar min bror, och min underbara pappa!


Adjos ska ner o köpa världens finaste presnt till bror, kosta va den vill..


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0