:)

Jag har gjort något cp stört med internet rutorna, det är asstor text, och jag gjorde detta genom att knappa på tangentbordet? hur gick det till? tror inte det hjälper att gå in o ändra inställningarna.. eller?


jag vill inte ens veta hur varmt det är ute, för klockan tre ska jag cykla till jobbet, och jobba som fan! haha
saknar jobbet, kan inte förstå att jag trivs som fisken i vattnet, och nu känner man igen alla kunder, och kunderna känner igen än. :) de  är ju så söta, och vi är ju så söta emot dem ^^

usch detta innebär att jag stänger ikväll förstår ni det, och den jävla hemtelefen ba ringer och ringer och det är lägenheten dem vill åt, men jag är inte hemma okej (A) Ska försöka lyckas koppla bloggen till mobilen, nu när jag faktiskt har mobilsurf. heehe ska bli spännande att se min första räkning.. ^^


Nu ska jag dricka upp kaffet, och ta en svalkande dusch för att sedan städa lite och äta! får man ju int glömma o äta..


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0