Grillning, Jobb!

Hallåj, Jag är sjukt irreterad på en som jobbar på ICA nyfors, mhm, jag ska ha två nya triss på min vinst från triss.. "har du legitimation"? kommer det då, då började det koka i mitt lilla blonda huvud, jag ba va, det är fan inte leggkontroll på dem där sa jag bara rakt ut, jag visste ju så klockrent att jag hade rätt, Det är mitt jobb, jag vet vad jag gör på mitt jobb, jag vet nog vad som gäller. Så jag sa det jag är också kassörska på Ica och det är absolut inge leggkontroll på TRISSLOTTER?
hur tror du jag fick tag i den jag har vinst på då? dah? haha Hur som haver ringde han sin lilla chef, och jag gav mig inte, men den där jävla chefen sa också att det var 18 på triss, jag blir så irreterad och arg så jag ger mig och säger fine det är väl det då. och han säger att ja du får väl kolla det med din chef hehe.. asnöjd för han tror att han har så jävla rätt, som han vekrligen inte har. Jag glömmer till o med köpa jordgubbar på vägen ut för jag visste att jag hade rätt haha, så jag ringer upp min kassachef, fick inge svar, ringer upp min moster som jobbat i spelet och med ATG i över tio år. Och mycket riktigt hade JAG sofia eriksson RÄTT! i oktober träder lagen in om leg kontroll på triss, i OKTOBER ska man visa legg för att köpa triss. SÅ DET SÅ! (asnöjd) :) hoppas jag vinner på mina jävla triss så ska jag få ut nya utan o visa legg :) hehe

jag menar jag vet väl hur jag gör mitt jobb? han däremot har jag aldrig sett i kassan, han brukar vara på det lilla golvet dem har där nere!

Så förstår ni att jag hade rätt nu? Bra tack! ska ner igen snart och hoppas han sitter kvar för då ska jag säga det Haha
Och till en annan sak, hur kan man få namnet Sofia till Sten? haha tog taxi hem förut idag och ja den var på sten fast de var min taxi..Sofia? haha


igår hade vi det trevligt, var med våran Älskade Evelina, vi käkade pastahuset och tog en Choco cofe? eller va hette den?
och såg när några dansa på torget, jag inhandlade även midjebälte och ett par jeans.. =)

Sen beslöt vi oss för att grilla, och det blev en riktig sprakmiddag.. och jag hoppas att Eve bland annat hade det trevligt. så skönt att du är hemma faktiskt, man har saknat dig mer en man trott fan. Den livliga Evelina som man kan prata om allt med.. <3 Du är den som alltid kommer förstå tror jag, och jag tror på dig!! kämpa min vän :)




Nej dags o äta, hejdå !! aphjärnor haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0