Hehe oh ja !

Godmorgon, jag har ganska brått! kom hem sex i morse, cykla som en galning från söt! hehe
bara för att han ska jobba så tidigt så offra jag en timmes sömn eller flera (A) haha för o sova med honom!
MYSIGT JU! men nu e jag galet trött ska häva i mig kaffet och in i duschen!

skulle helst vilja åka i bikini till jobbet, med en specialbyggt dusch på. som vattnar mig (A) haha

Stängde igår på jobbet, och så träffa jag söt direkt liksom o så blev man kvar där, såg den där filmen som jag sett tusen gånger och som alla sett, en av de filmer jag faktiskt kommer ihåg, men inte namnet :/ hah


nehe, dags o häva kaffet, ser fram emot två lediga dagar efter detta jobbpass! woho ye ye!



Cause I like the way you make me laugh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0