Naglar!

Nu måste jag sätta fart, ska in i duschen ringa väcka A, ner på stan för att äta o se om någon är ledig för o göra mina naglar.. kosta va det vill kosta, jag fick det av mamma i presnt, som jag begärde också haha, visst är hon söt ibland?
så gullig<3 Sen har jag fått en körlektion av farsan, och pengar av Farmor :) Körlektionerna nu är svindyra ju, helt onödigt dyra fyfan. Själv gav jag lillebror 1000 kr, tänkte att han behövde det.

vet själv hur glad jag blev som (fattig) o liten, när systrarna gav mig pengar eller present kort o dyra saker. gah va så glad då! så tänkte göra detsamma till lillebror.

Ska nog slänga i en tvätt nu också.. kanske lika bra.. hmm.. är bara så trött...

I morogn åker vi hihi, ska väl packa idag =)


you make me smile!


Adjos amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0