övertröttis!

Jag är jätte trött, tippar på att jag sov högst tre timmar i natt, och så har jag jobbat från nio till sex, och varit vaken sen halvsex i morse, jag är övertrött, allt var rolgit efter jobbet, jag kände mig nästan packad så trött jag var. Sedan har jag stått ut med 33 grader varmt på jobbet vid kassorna, katastrof, jag ville bara lägga mig ner och dö! kändes det som, men alla var virriga och därmed flamsiga det blev kul ändå.

Jag tänkte försöka decka i min säng, bara lite väl ensamt, vill inte ligga i min säng ensam, vill bli omhållern av en viss person ^^ så mysigt ju ;D sen vakna av en puss!, som på min födelsedag, massa pussar vakna jag av wiih!

Ibland kan livet kännas så underbart, men jag vet att det inte alltid vara länge, men jag säger det just nu är det underbart. Jag är glad och jag älskar den känslan :)


nog för att jag alltid är glad fast inte när jag har Pms, kan vara riktigt bitchig usch, men annars brukar ni någonsin se en sur fia? nej. Jag älskar att vara glad! (intressant va?) haha asg!

nej time for bed..


btw måste nog köpa en fläkt så varmt det är här. fy helvete. hej o hå hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0