Svinkul ;D

haha igår kväll hade vi verkligen svin kul, vi har kommit på att när man råkar nöffa som en gris, då skrattar man oftast jätte mycket och då är det svinkul haha ;D inte skrattat så på länge, Stackars S skrämde väl bort honom HAHA eller? haha

nu börjar jag piggna till, ska hoppa in i duschen.. raka mig och ha mig, sen ska jag fan packa sen ska jag fan springa ner på stan inan bussen går, hehe, woho vi åker nu ;D asså gah jag blir galen, jag åker med världens bästa vän. Världens bästa människa på denna jord! =) bortsett från mig själv då.. hehe..

är även påtvingad att ha en partyhatt hela dagen.. vill att det ska stå att jag fyller 18 för jag gör ju det eller hur =)

inga jävla 21 här inte haha (A) vuxen kvinna är väl aldrig fel.. iofs..

JAG ÄR BÄST FÖR DET ÄR MIN FÖDELSEDAG ;D SÅ DET SÅ !!!!


ses på fredag igen bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0