varför?

Finns det en människa i ens liv som får en att bli så stressad som jag är nu? Och varför är den människan den personen som stått mig närmast hela livet? varför är det mamma?

Vi ska flytta, det visste ni inte va? Jag har semester, jag tänker inte sitta inne på min semester för att packa ner mitt rum punkt slut. vi flyttar i september, fyfan jag är så jävla sur nu så jag inte vet var jag ska ta vägen.
Jag skulle nog helst vilja bara dra ut och glömma allt, men det gör jag inte, utan nu får jag dras med denna eländiga känsla. Och i morgon skiter sig alltihopp. BARA FÖR ATT DU SITTER UTE PÅ LANDET OCH LATAR DIG!!


Jag ska upp tidigt i morgon och städa hela mitt rum, sen behöver jag tamejfan inte röra det mera.

packa kan ni göra själva!


Åååh. jag vill inte vara själv just nu! jävla liv!

från det att man kom hem idag har allt man någonsin gjort varit fel
och allt man försökt planera inför i morgonen har inte kommit fram
som att du verkligen inte bryr dig ett jävla skit. Då bryr inte jag mig heller ska du se.


ÅÅÅH är hungrig men har fan tappat matlusten!

cp cp cp dag hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0