Vuxenpoäng!

Godmorgon. Jag är rädd att jag börjar bli alldeles för vuxen just nu, eller trivs jag och mognar i mig själv?!
Liksom nu sitter jag här och letar efter någon som kan ta EN öl med mig ikväll när jag slutat jobba.
Bara för att denna dag är så himla varm, och den ska bli varmare, så det vore bara gott med en iskall öl!

Och jag bytte inte bort mina pass, utan jag kämpar på fast jag tycker det är ganska tråkigt att jobba kväll
jag är så trött då haha. Men i morgon blir det nog värst då är det söndag också.. ^^

Vi åker förövrigt till Obå eller något sådant med cinderella, kostade oss 3000 kr för två.. vi tog såklart promenadhytt så vi ser ut till promenadgrejen.. hehe Aah tre dagar är vi borta och vi ska faktiskt gå av i finland, trot eller ej! Om vi inte super ner oss för mycket dagen inan, Jag bara älskar kryssningar men vet hur dem slutar, dyngraka fia liksom, fast som jag säger kanske har jag växt upp ltie mera nu? och kanske kommer jag njuta av resan istället? Förövrig är det skönt att åka utan pojkvän också, har aldrig varit roligare att åka singel på kryssning! Håller ni inte med?


Sen firar vi min födelsedag i helgen :D jippy

Och på måndag ska jag gå ner och göra manikyr, tänkte önska mig det.. av morsan HAHA jag bestämmer va jag vill ha tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0