Aldrig mera!

ska jag smsa folk och fråga om dem är ute på krogen! jag blev sms bombad till baka av suriga jävlar som blev ännu mera sura när jag inte svara. konstigt jag orkade inte svara på alla sma som bombades ner i min inkorg!

Var så nära att bara slänga min mobil hårt i marken, så jäkla nära, men då hade jag nog ångrat mej ganska fort, men samtidigt fått en ny mobil (A) haha

det var roligt igår, man kom ut nykter och gick hem lagom full är det inte så det ska vara?
jag ramla inte och jag kunde gå i mina höga skor haha jippy!

Fast det suger att gå ut dagen inan man ska jobba, dels ska jag ju åka buss nu och blabla..
men kommer nog bli mysigt i kassan. hoppas nästan på reng och rusk så blir det mysigare..



Jag tappa gnistan nu haha

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0