Alejandro!

Har ni varit med någon Alejandro? eller fernando? haha inte jag heller! ba fuck me alejandroh hahaha asg
min dåliga humor! xD!

Har nyss glidit runt med några vänner i bil, hon har nyss fåt tillbaka sitt körkort, så vi åkte lite, tiill donken och köpte mat osv.. skönt.. nu är jag trött och hemma, uttråkad, sitter och tänker på hur kul jag kunde haft ute, men samtidigt blir ajg så stolt över att jag faktiskt är hemma, helt själv, inte med någon! bara jag! Fast lite väl ensamt, känns som att jag kommer tycka att det är jätte ensamt att sova, inge mysigt alls, ingen som håller om mig..
fast jag valde det själv, hehe, ska nog ta ett bad och krypa ner i sängen, har ju cola och chips, och orkar jag städa får jag säkert sällskap, men det vettefan alltså, så mycket stök här nu! :/ it sucks!

suck för den slarv fia jag är, vad gör alla? bada med mig? haha

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0