Alejandro!

Vi ska hitta en alejandro till mig, säger dem iafall när alejandro låten spelas, men nej tack jag står nog över :) eller?

Guttemurgen! Jag hade värsta dörmmen inatt, det börjar nog bli illa haha, iafall var på kryssning av något slag.. hmm? crazy, sen hoppa vi bland balkonger, tydligen bodde min pappa så han hade pool på taket, och sen såg jag Lotta och var jätte rädd för det. stackars mig :( Vila i frid!

Har ju sagt länge att jag ska besöka graven, vill bara inte göra det själv :/
vill göra det med någon som förstår varför jag kommer gråta som ett barn.
jag har fortfarande inte direkt förstått vad som händet och varför och att det har hänt.

Nu ska jag iafall, köra tvätt race, göra toast och njuta lite i solen på balkongen.
fixa med papper om jag hinner, ringa på två lägenheter om jag orkar, det är fan jobbigt
att springa runt och kolla, men när man väl får dem så är det ju inte så jobbigt :) hih

 take it take it love me love me !

på fredag blir det grillfest på landet, vi ska slå upp tält om vi inte tar taxi hemåt..
hur som haver hoppas jag det blir lyckat :) längtar! i morgon är jag ledig woops
sola hela dagen och förbereda med syster min <3 ;D livet är underbart!

Jag klarar mig så jävla bra på mina egna två ben
och jag har så jävla kul med mina underbara vänner
jag älskar känslan av att inte vara beroende av någon annan
jag älskar känslan av att kunna göra exakt vadfan jag vill
än så länge iaf (A) haha <3

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0